momoliten.blogg.se

Till Camilia, Sami, Liridon, John och James.......

Karma

Publicerad 2017-10-09 00:48:00 i Allmänt,

Connie och hennes kille har skaffat en liten katt,
❤ Karma  ❤
Hon är hur söt som helst,
Och busig.....
Hon är kissemissungebusig!
Jag önskar att hon bodde med mig och gosade hela tiden,
MEN,
hon har det väldigt bra tillsammans med Connie så det är nog inte ens någon ide att försöka kidnappa henne.
 
 
Jag har ju lilla prinsessan Lexa.....
Hon är världens mysigaste hund!
 
Hon är busig hon med,
hon leker med de stora killarna....
 
 
Hon ska alltid pussas....
 
När Karma och Lexa träffades så var de busiga båda två men busigast var nog Karma.
Lexa är modig bland tjurar men med små kattungar blir hon riktigt mesig!
 
Djur är det bästa som finns, 
stora och små!
 
Bland människor så är de små människorna  bäst,
tycker jag!
Barn är både smartare och modigare än vuxna!
 
Ni är modiga,
det vet jag!
Sånt vet en Momo Liten!
 
Hoppas att ni får träffa Karma någon dag!
Hon är NÄSTAN som en kusin till er,
en missemjaukusin!
 
❤ Hoppas att helgen varit fin ❤
Kramar från Momo Liten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela