momoliten.blogg.se

Till Camilia, Sami, Liridon, John och James.......

Morgonpigg..... Nja!

Publicerad 2017-10-17 08:10:00 i Allmänt,

Idag ska jag till sjukhuset så jag var tvungen att gå upp i tid.

I vanliga fall så behöver jag inte bry mig utan vaknar när ögonen är redo att kika.
Det är det bästa!
 
 

Kallt idag känns det som,

Brrrrrr!
 

Igår var det jätteskönt väder .

Jag och Lexa var på promenad och plockade löv.
Vi tog de allra finaste, direkt från träden.

Sedan var vi hemma hos några vi tycker om och provade på surströmming för första gången.

Det luktade utedass så Lexa valde att bara fnysa.
Själv så smakade jag!
Det var inte gott och inte äckligt!
Det luktade mycket och länge!
 

Det är bäst att smaka om man vill veta hur det smakar,

Om det inte är giftigt!
 
På promenad så hittade vi massor av svamp som jag inte kunde plocka eftersom jag har sår som går sönder då men vi hämtade dem efter vårt surströmmingtest,
när jag hade hjälp med mig!
 
Nypon kunde vi plocka.......
 

Men det var igår!

Idag ska jag inte bara till sjukhuset utan även gå ner och se när en kompis skjuter prick.....
 
 

Det ser jag fram emot!

 
 

Hoppas att ni har en bra dag att se fram emot..

 
Kramar från Momo Liten
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela