momoliten.blogg.se

Till Camilia, Sami, Liridon, John och James.......

Nu kommer helgen....

Publicerad 2017-10-13 10:40:00 i Allmänt,

Så är det fredag igen, helg!

Lilla prinsessan Lexa vill inte stiga upp, men när hon gör det, då ska vi ut i solen!

Jag lyckades reta upp Lexa riktigt ordentligt igår.

Hon blev så där sur som bara hon kan! 

Hur gör man en sådan söt liten vovsing sur då, 

kanske ni undrar....

Först tar man henne på promenad även om det regnar,

och förstör hennes frisyr....
 

Sedsn avslutar man promenaden med att ta med henne till tvättstugan.

Hon älskar visserligen att leka i tvättstugan, men när man tar upp hennes filt ur tvättkorgen, då vill hon gosa!

Stoppar man den då istället i tvättmaskinen,

då är det kört!!!
INGEN tar hennes gosiga filt som hon ligger och snarkar på, då får man det onda ögat....
 

Stoppar man in den ändå , då visar hon verkligen att de var att gå över gränsen!

Denna gången genom att sätta sig och pressa nosen emot tvättvagnen  hjul, så nära hon bara kunde,
och sedan vägrade hon prata med mig mer.....
 

När lilla prinsessan Lexa blir sur och gör så här då kan man inte annat än skratta.

Ni vet hur mycket surare man blir om någon nästan skrattar ner sig för att man är sur....

På kvällen så nattade jag henne i den nytvättade filten och sedan dess har hon bara legat där som en padda och snarkat.

 
 
 
Hon kommer bli glad när hon kommer ut och ser solen tror jag ,
hoppas jag.
Efter ett dygn med sur hund så är det inte roligt längre!
 
Hoppas att ni får en fin helg med vackert höstväder!
 
Kram från Momo Liten och prinsessan Lexa,
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela